• Εγγραφή
άρθρα
"Υπάρχει Θεός;"
PDF
Εκτύπωση
E-mail
Κυριακή, 01 Μάιος 2016 17:35

 

Η ερώτηση αυτή είναι τόσο κοινή μέσα στην ανθρωπότητα… έχει εκφραστεί με ποικίλους τρόπους και έχει απαντηθεί με πολύ περισσότερους, ακόμη και σαν επικεφαλίδα άρθρου μπορεί να έχει ξανατυπωθεί πολλές φορές. Είναι μία ερώτηση που έχει εκφραστεί και έχει απασχολήσει τον άνθρωπο προσωπικά, οικογενειακά, κρατικά, εκκλησιαστικά και άλλες φορές και σαν γένος ακόμη.

 

Δεν ξεχνάμε τη στιγμή που θριαμβευτικά ο Γιούρι Γκαγκάριν μετά από το ταξίδι του στο φεγγάρι, επέστρεψε και έχοντας τα φώτα της δημοσιότητας όλης της γης στραμμένα επάνω του, ρωτήθηκε αυτή την ερώτηση:

 

«Εκεί που πήγες βρήκες το Θεό;»

…και η απάντηση:

«Όχι δε βρήκα πουθενά το Θεό.»

 

Άλλες φορές έχουμε δει κράτη ολόκληρα ή μεγάλες περιοχές μετά από ένα μεγάλο σεισμό, πλημμύρα, πυρκαγιά, τσουνάμι, να ρωτούν με απόγνωση: «Υπάρχει Θεός, γιατί αν υπάρχει, πως επέτρεψε και έγινε μία τόσο μεγάλη καταστροφή;» Το ίδιο και κάποια οικογένεια που βρίσκεται σε μία μεγάλη δυσκολία λόγω κάποιας ασθένειας ή οικονομικών προβλημάτων, να κάνει την ίδια ερώτηση, ενδεχομένως με τη μορφή κραυγής αγωνίας: «Υπάρχει Θεός;» Στην ίδια κατάσταση μπορεί να έχουν βρεθεί και πιστοί άνθρωποι μέσα σε εκκλησίες που αγαπούν το Θεό και ζητούν το πρόσωπό του, έχουν χάσει όμως την πίστη τους για λόγους όπως η καθυστέρηση της απάντησης του Θεού ή ακόμα και κάποιες σοβαρές αδικίες που τους έχουν συμβεί και ρωτούν: «Τελικώς με ακούει ο Θεός ή μάταια αγωνίζομαι;» Τέλος προσωπικά ο κάθε άνθρωπος, ειδικά η νεαρή ηλικία, η ηλικία της αναζήτησης και της διαμόρφωσης του χαρακτήρα, της μοναδικότητας και των πιστεύω του κάθε νέου, ρωτούν μέσα τους και προς κάθε κατεύθυνση; «Υπάρχει Θεός;». Αλλά και σύ σήμερα μπορείς να έχεις μέσα σου αυτό το ερωτηματικό: «Υπάρχει; Αν ναι γιατί δεν κάνει αυτό ή το άλλο; Γιατί π.χ. αφήνει τα παιδάκια να πεινάνε ή τους πολέμους να γίνονται; Γιατί να συμβαίνουν όλα αυτά πάνω στον κόσμο;»

 

 Ας κάνουμε λοιπόν αυτή την ερώτηση σε κάποιον ειδικό να απαντήσει, ας κάνουμε αυτή την ερώτηση στον ίδιο το Θεό: «Θεέ υπάρχεις» Η πίστη του ανθρώπου στο Θεό σημαίνει βεβαιότητα της ύπαρξής του σαν οντότητα, σαν χαρακτήρας, σαν πρόσωπο. Η αίσθηση ότι μπορεί να υπάρχει μία ανώτερη δύναμη που κατοικεί κάπου στον ουρανό ή λίγο πέρα από αυτόν και πως ασχολείται πότε πότε με τη γη και τα δημιουργήματά του φανερώνει αμφιβολία ή καλύτερα να πούμε αβεβαιότητα. Αν λοιπόν υπάρχει και είναι πράγματι δημιουργός μας, αν πράγματι κινήθηκε από αγάπη και δημιούργησε τα πάντα, μαζί με σένα και εμένα, αν στα αλήθεια δεν του ξεφεύγει τίποτα αλλά κάθε λεπτομέρεια της ζωής μας βρίσκεται κάτω από την παντογνωσία του, τότε θα ξέρει ότι και εγώ καταρχάς χρειάζομαι βεβαίωση, πειστήρια για την ύπαρξη του, χρειάζομαι τροφή, ένδυση , εργασία, ένα κρεβάτι να κοιμάμαι, μία συντροφιά και επειδή δεν είμαι μόνο σάρκα αλλά και ψυχή, έχω ανάγκη από ειρήνη μέσα μου και από αγάπη. Και αφού τα ξέρει όλα αυτά και καθώς λέγεται είναι αιώνιος Θεός και δεν υπόκειται σε χρόνους και καιρούς, θα ξέρει ότι εγώ είμαι θνητός γιατί αυτός με έχει φτιάξει και θα γνωρίζει και τη σκέψη μου ότι μου φαίνεται πολύ μικρή και σύντομη αυτή η ζωή και νιώθω φόβο για το θάνατο. Σίγουρα θα ξέρει και άλλα πολλά που κρύβω μέσα μου και δεν τα ξέρει κανείς γιατί δεν έχω τολμήσει να τα μοιραστώ με κανένα. Ας ρωτήσουμε λοιπόν: «Θεέ μου υπάρχεις; τι λες για όλα αυτά;» Ας ανοίξουμε την καρδιά μας και ας πούμε τα πάντα, ό,τι μας απασχολεί, τις αμφιβολίες, τα ερωτηματικά, τις αντιρρήσεις ακόμα, γιατί λέγεται κάτι το οποίο είναι πολύ σοβαρό για αυτόν το Θεό που μπορεί να υπάρχει: Ότι προκειμένου να μας καταλάβει, να νιώσει τι ακριβώς περνάμε, τι ζούμε, έγινε άνθρωπος και σαν άνθρωπος δεν έζησε τη ζωή ενός μέσου ανθρώπου πάνω στη γη, αλλά γεννήθηκε σε στάβλο, μεγάλωσε με φτώχεια και παρότι ευεργέτησε τους πάντες και φανέρωσε την αγάπη, έγινε η αγάπη, δέχτηκε εξουθένωση, βασανισμό και πέθανε τελικά πάνω στο σταυρό μα τον πιο άτιμο θάνατο στην καλύτερη ηλικία του. Ας ρωτήσουμε λοιπόν με ευθεία και ειλικρινή καρδιά: «Υπάρχεις;» Γιατί εάν είναι αλήθεια,  ότι έκανε κάτι τόσο μεγάλο για τον άνθρωπο, τότε θα έρθει για να με βεβαιώσει και να απαντήσει στην ερώτηση μου, με ένα τρόπο που μόνο αυτός και εγώ που θα λάβω αυτήν την πιστοποίηση θα γνωρίζουμε. Και αφού δε λυπήθηκε να μπει σε τέτοια ταλαιπωρία, τότε δε νομίζω ότι θα λυπηθεί να μου δώσει κάποιες υλικές μου ανάγκες, αλλά και τη μεγαλύτερη των αναγκών μου για αγάπη και στοργή και πάνω από όλα ελπίδα αιώνιας ζωής.

 

Πρώτα λοιπόν πρέπει να τον πλησιάσεις, να σε βεβαιώσει για την ύπαρξή του, να τον γνωρίσεις μέσα από το Λόγο Του, την Καινή Διαθήκη και αφού δεχθείς τα λόγια Του να γίνεις μέτοχος των επαγγελιών Του. Τότε θα μπορείς να τον πλησιάζεις με παρρησία σαν παιδί στον πατέρα του και θα λαμβάνεις απαντήσεις σε κάθε ειλικρινή ή δίκαιη απορία σου.

 

«αυτός που τον πλησιάζει πρέπει να πιστεύει ότι υπάρχει Θεός και ότι ανταμείβει όσους τον αποζητούν» (Εβραίους 11:6)

 

 «Διὰ τοῦτο καὶ δύναται νὰ σώζῃ γιὰ πάντα ἐκείνους ποὺ προσέρχονται δι’ αὐτοῦ εἰς τὸν Θεόν, διότι ζῆ πάντοτε διὰ νὰ μεσιτεύῃ ὑπὲρ αὐτῶν. Τέτοιος ἀρχιερεὺς πραγματικὰ μᾶς ἔπρεπε, ἅγιος, ἄκακος, ἀμόλυντος, χωρισμένος ἀπὸ τοὺς ἁμαρτωλοὺς καὶ ὑψωμένος τώρα ἐπάνω ἀπὸ τοὺς οὐρανούς, ὁ ὁποῖος δὲν ἔχει ἀνάγκην, ὅπως οἱ ἀρχιερεῖς, νὰ προσφέρῃ θυσίας κάθε ἡμέραν, πρῶτα διὰ τὰς δικάς του ἁμαρτίας καὶ ἔπειτα διὰ τὰς ἁμαρτίας τοῦ λαοῦ· αὐτὸ τὸ ἔκανε μιὰ γιὰ πάντα, ὅταν προσέφερε τὸν ἑαυτόν του.» (Εβραίους 7:26)

Τελευταία Ενημέρωση στις Πέμπτη, 02 Ιούνιος 2016 21:48
 
Παγκόσμια διαμαρτυρία
PDF
Εκτύπωση
E-mail
Τετάρτη, 27 Απρίλιος 2016 22:45


Αυτός ο Παύλος που ο Χριστός τον κάλεσε [πράξεις θ.6]για να τον αποστείλει στα έθνη [κορινθίους Α’ α.1] και να εξαγγείλει τις αρετές του

[Πέτρου A’β.9], διαμαρτύρεται-ζητάει με επιμονή και έντονα τονίζει-προς Ιουδαίους και Έλληνας δηλ. σε όλο τον κόσμο, την ανάγκη για μετάνοια απέναντι στον Θεό, και την πλήρη και απόλυτη εμπιστοσύνη στο πρόσωπο του Ιησού Χριστού [πράξεις κ.21].

Η αληθινή διακήρυξη του Αγίου Πνεύματος, μέσα από τον απόστολο Παύλο, αναφέρεται στο ότι, όλοι οι άνθρωποι πρέπει να σταματήσουν εκεί που βρίσκονται, σήμερα-τώρα, να κάνουν ενός λεπτού στάση, να αναλογιστούν αυτά τα οποία έπραξαν-τα έργα τους, τα λόγια τους, τις σκέψεις τους-στο διάβα της ζωής τους. Και αφού αναγνωρίσουν, πως έγιναν αιτία να προκληθεί πόνος, λύπη, απογοήτευση, στέρηση, αδικία στον φίλο τους, στον αδερφό τους, στον συγγενή τους, στον πλησίον τους και παραδεχθούν ότι αμάρτησαν μπροστά στον Θεό, ας μετανοήσουν και ας ζητήσουν από τον Θεό να τους συγχωρέσει και να τους δικαιώσει. 

Ο Θεός συγχωρεί και δικαιώνει τον αμαρτωλό, όταν μετανοεί και πιστεύει πως ο Χριστός, πέθανε στον σταυρό για τις αμαρτίες όλων των μετανοημένων αμαρτωλών ανθρώπων [Λουκάς ιη.13/14 και ρωμαίους γ.26].

Δεν μπορεί από μόνος του ο άνθρωπος, δηλ. με τα καλά του έργα, να δικαιωθεί και να απολαύσει την δόξα του Θεού. [ρωμαίους γ.23].

Η μετάνοια είναι το μέσον που φέρει και πάλι τον άνθρωπο κοντά στον Θεό και απολαμβάνει την παρουσία του και τα δώρα του [Λουκάς ιε.17-24].

Αναγεννάει τον άνθρωπο, τον κάνει νέο κτίσμα, γεμίζει την καρδιά του με αγάπη και ο άνθρωπος πλέον ζει μία νέα ζωή, γεμάτος με χαρά, ειρήνη, ανάπαυση, ησυχία, εμπιστευμένος στα χέρια του Θεού, γιατί γνωρίζει πλέον και είναι βέβαιος ότι ο Θεός τον αγαπάει και τον φροντίζει.

Απολαμβάνει πλέον η ψυχή του ανθρώπου καιρούς αναψυχής [πράξεις γ.19].

Φεύγουν οι φοβίες, οι ανησυχίες, οι ταραχές. Ο άνθρωπος ελευθερώνεται από το μίσος, την κακία, τον φθόνο, την εκδίκηση, την πλεονεξία, την αλαζονεία, την φιλαυτία.

Ενδιαφέρεται για το καλό του πλησίον του και δεν θέλει το κακό, μέσα στο οποίο άλλοτε ζούσε και επιθυμούσε.

Τι λες; αξίζει να αφουγκραστούμε αυτή την διαμαρτυρία και να την αποδεχτούμε στη ζωή μας; και ιδιαίτερα τώρα στις μέρες μας που κυριαρχεί η αδικία, το κακό, ο πόνος και οι ψυχές των ανθρώπων πάσχουν και υποφέρουν;

Ο Χριστός μας περιμένει για να μας ευλογήσει [πράξεις γ.26]

Τελευταία Ενημέρωση στις Πέμπτη, 02 Ιούνιος 2016 21:28
 
Η οικονομική κρίση και το Ευαγγέλιο
PDF
Εκτύπωση
E-mail
Κυριακή, 06 Απρίλιος 2014 23:43



Ζούμε σε καιρούς κακούς. Σε καιρούς που δυσάρεστες καταστάσεις διαδέχονται η μία την άλλη, όπως ταραχές, φόβοι,ανασφάλειες, αυτοκτονίες.

Η χαρά χάθηκε από τις καρδιές των ανθρώπων, η ειρήνη αναζητείται αλλά δεν βρίσκεται, η αγάπη έχει ψυχρανθεί, οι σχέσεις και οι δεσμοί καταρρέουν, ο σεβασμός και η ανθρωπιά έπαψαν να υπάρχουν.

Το άγχος και η αβεβαιότητα κυριαρχούν.

Και όλα αυτά εξ αιτίας ολίγων εξ αιτίας μερικών με πολλά οφέλη και μεγάλα συμφέροντα οικονομικά που όμως έχουν αντίκτυπο σε λαούς και έθνη σε κοινωνίες και οικογένειες ,σε ανθρώπους που θέλουν να ζήσουν με ευπρέπεια.

Βλέπομε τα διάφορα εθνικά οικονομικά συστήματα να κατασκευάζονται από τις διάφορες κυβερνήσεις με τέτοιο τρόπο ώστε εύκολα να πλήττονται και να καταρρέουν για να καταφεύγουν το ένα μετά το άλλο κάτω από την προστασία τον έλεγχο την εξάρτηση αυτού του ενός παγκόσμιου εκμεταλλευτικού οικονομικού συστήματος.

Όμως κάτω από τις εθνικές οικονομίες υπάρχουν έθνη υπάρχουν άνθρωποι οι οποίοι προσπαθούν να επιβιώσουν να αντιμετωπίσουν τη δύναμη αυτή-των συμφερόντων- που ισοπεδώνει τα πάντα, να ξεπεράσουν να δημιουργήσουν να συνεχίσουν να υπάρχουν.

Για μερικούς είναι εφικτό, όμως για μερικούς αποβαίνει ανέφικτο και μοιραίο.

Άλλοι πουλάνε άλλοι αγοράζουν άλλοι καταστρέφουν τις οικογένειές τους άλλοι παντρεύονται άλλοι επιλέγουν να φάγωμεν και να πίωμεν άλλοι επιλέγουν την μετανάστευση άλλοι υπομένουν και περιμένουν να περάσει η μπόρα.

Όμως θα περάσει η θα μεταφερθεί και αλλού;

Βλέπομε πως αυτή «η ασθένεια» πλέον μεταδίδεται από χώρα σε χώρα από λαό σε λαό από έθνος σε έθνος, έγινε μεταδοτική για να καταλήξει «παγκόσμια» και να κάνει πάντας μικρούς και μεγάλους, πλούσιους και φτωχούς, ελεύθερους και δούλους να λάβωσι χάραγμα επί της χειρός…… (αποκάλυψη ιγ-16,17).

Όμως ο λαός του Θεού διδάσκεται να είναι αυτάρκης εις όσα έχει. Έχει μάθει να χορταίνει αλλά και να πεινάει, να περισσεύει αλλά και να στερείται.

Δεν τον φοβίζουν ούτε τον φέρουν σε απόγνωση αυτού του είδους οι δυσκολίες γιατί εμπιστεύεται τον Θεό «ο Κύριος βοηθός μου και δεν θέλω φοβηθεί τι να μοι κάμει άνθρωπος» (Εβραίους ιγ-6), Έχοντας τροφή και σκεπάσματα αρκείται σε αυτά (Τιμ. Α ς-8).

Επιθυμία του είναι να πλουτίζει στον Ουρανό και όχι στη γη. Η ελπίδα του είναι ο Χριστός που είναι αληθινός και βέβαιος και όχι ο πλούτος που είναι προσωρινός και αβέβαιος και δεν μπορεί κάποιος να στηριχτεί επάνω του με σιγουριά. Γνωρίζει πως μέγας πλουτισμός είναι η ευσέβεια μετά αυταρκείας (Τιμ. Α ς-6,17).

Ο Χριστιανός είναι και αισθάνεται πλήρης και πλούσιος μαζί με τον Χριστό ο οποίος μας δίνει πάντα πλούσια προς απόλαυση (Τιμ. Α ς-17).

Ας μη μας επηρεάζει η αδικία των ανθρώπων, η εκμετάλλευση και το συμφέρον που επιδιώκουν να ικανοποιήσουν με οποιονδήποτε, ακόμη και με άνομο τρόπο.

Περιμένουμε την έλευση του Χριστού ο οποίος θα κυβερνήσει τον κόσμο με δικαιοσύνη και αλήθεια.

Η αδικία και ο πόνος θα πάψουν.

Τελευταία Ενημέρωση στις Πέμπτη, 02 Ιούνιος 2016 21:43
 
Τι δεν λέει ο Λόγος του Θεού:οτι ο Θεός κατοικεί σε άψυχα πραγματα
PDF
Εκτύπωση
E-mail
Κυριακή, 06 Απρίλιος 2014 23:26
Όλοι θέλουν να κατοικήσουν τον Θεό σε κάποιο ναό, σε κάποιο ομοίωμα, σε κάποιο σκήνωμα και γενικά σε άψυχα πράγματα τα οποία προσκυνούν, λατρεύουν και λιβανίζουν με το πρόσχημα ότι προσκυνούν το Θεό. Λένε ότι αυτό ή εκείνο είναι θαυματουργό.
 
Αντί να λένε ότι ο Θεός είναι θαυματουργός, λένε ότι αυτός ο ναός, αυτή η εικόνα, αυτό το σκήνωμα, αυτός ο τόπος κάνει θαύματα.
 
 Ο Λόγος του Θεού ποτέ δεν αναφέρεται σε άψυχα αντικείμενα αλλά μιλάει πάντοτε για τον ζώντα και αληθινό Θεό. «Ζω εγώ» λέγει Κύριος ο Θεός» Ιεζεκιήλ λγ: 11. Γιατί ο Κύριος μας πληροφορεί ότι ζει; Για να μη προστρέχουμε σε νεκρά πράγματα για να τον αναζητήσουμε.
 
Ο πρωτομάρτυρας Στέφανος είπε στην απολογία του. «Ο Σολομών δε ωκοδόμησεν εις Αυτόν οίκον. Αλλ’ ο Ύψιστος δεν κατοικεί εν χειροποίητοις ναοίς καθώς ο προφήτης λέγει: «Ο ουρανός είναι θρόνος μου, η δε γη υποπόδιον των ποδών μου. Ποιόν οίκον θέλετε οικοδομήσει εις Εμέ; λέγει Κύριος, ή ποιος ο τόπος της αναπαύσεως μου; Η χειρ μου δεν έκαμε πάντα ταύτα;» Πράξεις ζ: 47-51.
 
 Οι αρχαίοι Έλληνες ήσαν «εις άκρον θεολάτρες», αλλά και πολύ ειδωλολάτρες. Αυτό συνέβαινε διότι δεν είχαν γνωρίσει τον Μόνο και αληθινό Θεό και τον Σωτήρα Ιησού Χριστό. Ο απόστολος Παύλος μιλώντας στην Αθήνα κάτω από την Ακρόπολη είπε στους Αθηναίους:
 
«Ο Θεός όστις έκαμε τον κόσμον και πάντα τα εν αυτώ, ούτος Κύριος ων του ουρανού και της γης, δεν κατοικεί εν χειροποίητοις ναοίς, ουδέ λατρεύεται υπό χειρών ανθρώπων, ως έχων χρείαν τινός, επειδή Αυτός δίδει εις πάντας ζωήν πνοήν και τα πάντα». Πράξεις: ιζ 24-26. Ο απόστολος Παύλος γκρέμισε όλα τα είδωλα της Ελλάδας και κατάργησε όλους τους ψεύτικους Θεούς.
 
 Ο Θεός δεν λατρεύεται με κανένα άλλο τρόπο παρά αυτόν που ο Ιησούς Χριστός μας δίδαξε. «Πλην έρχεται ώρα και ήδη είναι, ότε οι αληθινοί προσκηνηταί θέλουσι προσκυνήσει τον Πατέρα εν πνεύματι και αληθεία, διότι ο Πατήρ τοιούτους ζητεί τους προσκυνούντας Αυτόν.
 
Ο θεός είναι πνεύμα και οι προσκυνούντες Αυτόν, εν πνεύματι και αληθεία πρέπει να προσκυνώσι». Ιωαν. δ: 23-25. Τι σημαίνει «εν πνεύματι;» Σημαίνει ζωντανά χωρίς καμία μεσολάβηση κανενός νεκρού αντικειμένου.
 
 Αφού ο Θεός είναι Πνεύμα και επομένως είναι ζωντανός και αληθινός, γιατί να καταφεύγουμε σε νεκρά και άψυχα αντικείμενα για να επικοινωνήσουμε δια μέσου αυτών. Όταν ο επίγειος πατέρας μας έχει πεθάνει πηγαίνουμε στο νεκροταφείο βρίσκουμε τον τάφο του, τον στολίζουμε και λέμε διάφορα λόγια γνωρίζοντας εκ των προτέρων ότι δεν μας ακούει, ούτε θα μας απαντήσει.
 
Αν όμως ο επίγειος πατέρας μας ζει, δεν θα πάμε ποτέ στο νεκροταφείο για να τον βρούμε, ούτε θα μιλάμε στη φωτογραφία του που έχουμε κρεμασμένη στον τοίχο. Πηγαίνουμε και συναντάμε τον ίδιο και μιλάμε μαζί του και τον συναναστρεφόμαστε και συνεννοούμαστε για κάθε ζήτημα.
 
 Ο Χριστός είναι ανεστημένος και ζωντανός και μας καλεί να του ζητήσουμε ότι θέλουμε και θα μας απαντήσει. «Αιτείτε και θέλει σας δοθή, ζητείτε και θέλετε ευρεί, κρούετε και θέλει σας ανοιχθεί, διότι πας ο αιτών λαμβάνει και ο ζητών ευρίσκει και εις τον κρούοντα θέλει ανοιχθεί». Ματθαίος ζ:7.
 
 Όταν μας λέει να τον επικαλεσθούμε και να τον ζητήσουμε και να του κτυπήσουμε την πόρτα σημαίνει ότι είναι έτοιμος να μας απαντήσει και να μας ανοίξει την πόρτα διότι είναι ζωντανός. Να πάω σε κάποιο κάδρο ή εικόνα που ο ζωγράφος παριστάνει τον Ιησού Χριστό τον οποίο κανείς δεν έχει δει ποτέ και να κτυπάω την πόρτα, αφού ο Χριστός είναι ζωντανός.
Τελευταία Ενημέρωση στις Δευτέρα, 07 Απρίλιος 2014 00:01
 
Η δημιουργία του ανθρώπου
PDF
Εκτύπωση
E-mail
Κυριακή, 06 Απρίλιος 2014 23:17
ΔΙΑΠΙΣΤΩΣΕΙΣ ΤΗΣ ΑΓΙΑΣ ΓΡΑΦΗΣ - Η ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑ ΤΟΥ ΑΝΘΡΩΠΟΥ
 
"Ενθυμήθητι, δέομαι, ότι ως πηλόν με έκαμες και εις χώμα θέλεις με επιστρέψει. Δεν με ήμελξας ως γάλα, και με έπηξας ως τυρόν; Δέρμα και σάρκα με ενέδυσας, και με οστά και νεύρα με περιέφραξας. Ζωήν και έλεος εχάρισας εις εμέ, και η επίσκεψίς σου εφύλαξε το πνεύμα μου". Ιώβ ι:9-12
 
Η Αγία Γραφή έχει λύσει το πρόβλημα της δημιουργίας του ανθρώπου, του πρώτου ανθρώπου και όλων των ανθρώπων που συνεχώς δημιουργούνται. Οι θεωρίες που είναι πάμπολες και πολύ διάτρητες, δεν είναι δυνατόν να γίνουν πιστευτές με κανένα τρόπο και από κανένα άνθρωπο, που διαθέτει έστω και νοημοσύνη μικρού βαθμού. 
 
Πώς να πιστέψει κανείς τη θεωρία, ότι από κάποιο πλανήτη ήλθε ένα κύτταρο ζωντανό, ταξιδεύοντας επάνω σε ένα μετεωρόλιθο και έπεσε σε ένα περιβάλλον ευνοϊκό επάνω στη γη, ευδοκίμησε και πολλαπλασιάσθηκε και από αυτό το κύτταρο έγιναν χιλιάδες είδη φυτών, χιλιάδες είδη εντόμων, ψαριών πτηνών, ζώων και τελικά έγινε ο άνθρωπος;
 
Χρειάζεται πολύ μεγάλος φανατισμός εναντίον της αλήθειας για να παραδεχθεί κανείς τέτοιου είδους παραδοξολογίες. Το ίδιο συμβαίνει και με τη θεωρία της αυτόματης γένεσης των αμινοξέων, με κάποια ηλεκτρική εκκένωση από την ατμόσφαιρα και συνθέσεων αζωτούχων και ανθρακούχων ουσιών σε αμινοξέα. 
 
Πολλά μαζί αμινοξέα μπορούν να σχηματίσουν μια πρωτεϊνη (λεύκωμα). Υπάρχουν βέβαια πολλά αμινοξέα και πολλά είδη λευκωμάτων. Για το κάθε ένα, σύμφωνα με τη θεωρία, θα πρέπει να έγινε μια ξεχωριστή εκκένωση. 
 
Πώς το λεύκωμα πήρε ζωή; Γιατί η επιστήμη σήμερα με όλα τα μέσα που κατέχει δεν μπορεί να φτιάξει λευκώματα, λίπη, υδατάνθρακες; Μήπως οι τυχαίες συνθήκες είναι πιο καλές από τις ήδη υπάρχουσες και ρυθμιζόμενες συνθήκες;
 
Ο άνθρωπος δημιουργήθηκε από το Θεό, γράφει η Αγία Γραφή. Η περιγραφή είναι απλή και λογική. "Και έπλασε Κύριος ο Θεός τον άνθρωπον από χώματος εκ της γης και ενεφύσησεν εις τους μυκτήρας αυτού πνοήν ζωής και έγεινεν ο άνθρωπος εις ψυχήν ζώσαν". Γένεση β:7
 
Το ότι το σώμα του ανθρώπου είναι φτιαγμένο από χώμα, είναι αποδειγμένο από την αναλυτική Χημεία. Ο,τι στοιχεία περιέχει το χώμα, περιέχει και το σώμα. Το ότι το σώμα έχει ζωή, ψυχή και πνεύμα, φανερώνεται από την ενέργεια του Θεού, ο οποίος "ενεφύσησεν εις τους μυκτήρας αυτού πνοή ζωής". Ο Θεός δεν ενεφύσησεν ούτε οξυγόνο, ούτε αέρα, διότι ο Θεός δεν αναπνέει, αλλά ενεφύσησε Πνεύμα το οποίο, "εφύλαξε" μέσα σ' αυτό το σώμα.
 
Ο Ιώβ περιγράφει τη δημιουργία ενός νέου μωρού στη μήτρα της μητέρας του, κατά το πιο επιστημονικό τρόπο, πριν από 3500 χρόνια. Αρχίζει και περιγράφει πώς τον έπλασε ο Θεός μέσα στη μήτρα της μητέρας του, όπως πλάσθηκε και ο πρώτος άνθρωπος ο Αδάμ. "Σαν πηλό, γράφει, με έκαμες και στο χώμα θα με επιστρέψεις". 
 
"Με άρμεξες σαν γάλα". Οπως το γάλα αρμέγεται, έτσι και αυτός γεννήθηκε από το φυσικό του πατέρα από άρμεγμα του σπέρματος.
 
"Με έπηξας ως τυρόν". Το σπέρμα αυτό ενώθηκε με το ωάριο της μητέρας του και αποτέλεσε το πρώτο εμβρυϊκό κύτταρο που πολλαπλασιάσθηκε και έγινε στερεό σαν τυρί. 
 
"Δέρμα και σάρκα με ενέδυσας". Αμέσως δημιουργήθηκε το δέρμα και το κρέας χωρίς, οστά. Ετσι γίνεται με τη δημιουργία κάθε ανθρώπου.
 
"Και με οστά και νεύρα με περιέφραξας". Προχωρώντας το έμβρυο στην ανάπτυξή του, περιφράχθηκε με κόκκαλα και νεύρα. Πρώτα πλάσσονται τα κόκκαλα και τελευταίο το νευρικό σύστημα για να ολοκληρωθεί το έμβρυο ως τέλειος άνθρωπος. 
 
"Ζωήν και έλεος εχάρισας εις εμέ". Μου χάρισε ζωή και έλεος. Ελεος, σημαίνει ότι μου έκανες χάρη και με διατηρείς στη ζωή. Οχι μόνο μου έδωσες ζωή, αλλά και με διατήρησες στη ζωή.
 
Και τελικά: "Η επίσκεψίς σου εφύλαξε το Πνεύμα μου", που σημαίνει ότι μέσα σ' αυτό το σώμα, τοποθέτησες το πνεύμα μου.
 
Αν το μελετήσει ο άνθρωπος με επιμέλεια και το συγκρίνει με την εμβρυολογία και ανατομία, θα διαπιστώσει ότι ο Ιώβ, αν και δεν είχε γνώσεις ανατομικής, ή εμβρυολογίας, περιγράφει με ακρίβεια την πλάση του ανθρώπου μέσα στη μήτρα της μητέρας του.
Τελευταία Ενημέρωση στις Κυριακή, 06 Απρίλιος 2014 23:24
 
<< Έναρξη < Προηγούμενο 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 Επόμενο > Τέλος >>

Σελίδα 1 από 17

Χριστιανικό Ραδιόφωνο

You must have the Adobe Flash Player installed to view this player.

translate

Greek Albanian English Romanian

Ημέρες Συναθροίσεων

Κυριακή
     Προσευχή:10-11πμ
     Κήρυγμα ευαγγελίου:11-12πμ
Δευτέρα
     Προσευχή:7-8μμ
     Μάθημα  :8-9μμ
Τετάρτη
     Προσευχή:7-8μμ
     Κήρυγμα ευαγγελίου:8-9μμ
         Είσοδος Ελεύθερη
 

 

Προσευχή

 

"Κύριε, να τα χέρια μου. Ας μην αγγίξουν ποτέ κάτι που θα Σε ντρόπιαζε.
 
Να τα πόδια μου. Τα αφιερώνω σ' Εσένα. Ας μην πάνε ποτέ εκεί όπου Εσύ δεν θα πήγαινες.
 
 Κύριε, να τα μάτια μου. Ας μην κοιτάξουν ποτέ σε κάτι που θα λυπούσε το 'Αγιο Σου Πνεύμα.
 
 Τα αυτιά μου ας μην ακροαστούν ποτέ κάτι που θα ντρόπιαζε το Όνομά Σου.
 
Το στόμα μου ας μην ανοίξει ποτέ για να πει μια λέξη που δεν θα ήθελα ν' ακούσεις.
 
 Ο νους μου ας μην κρατήσει ποτέ ούτε μια σκέψη ή φαντασία που θα μείωνε την αίσθηση της παρουσίας Σου."
 
"Κύριε, κάνε με έναν άνθρωπο κατά την καρδιά Σου".

Συνδεμένοι Επισκέπτες

Έχουμε 5 επισκέπτες συνδεδεμένους
mod_vvisit_counterΣήμερα81
mod_vvisit_counterΕχθές336
mod_vvisit_counterΑυτή την εβδομάδα417
mod_vvisit_counterΠροηγούμενη εβδομάδα1540
mod_vvisit_counterΑυτό τον μήνα6862
mod_vvisit_counterΠροηγούμενος μήνας8277
mod_vvisit_counterΣυνολικές επισκέψεις864040

Μην ξεχνάς πως...

Η πίστη είναι το μέσον που μεταβάλλει

το όραμα σε πραγματικότητα,

την αποκάλυψη σε γεγονός,

την εμπιστοσύνη σε εκπλήρωση,

την επιθυμία σε πείρα

και το αόρατο σε ορατό.